filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I have placed and order Suborder Id: 21514775077 Oppo F1s (64GB) (Colour: Gold) in snap deal. My delivery date is 16th Dec 2016. This order i specifically selected in fast delivery But the status still in In Transit. I contacted Customer Care and it is worst experience...
Read more
#974234
Reply to reviews
Snapdeal - Amount of Redmi Note 3 32 GB is appearing Wrong
While visiting your website I was browsing through the mobile section and found Redmi Note 3 32 GB an interesting one but when I checked the amount of Redmi Note 3 32 GB I was shocked that the price appearing on the screen was Rs. Rs. 1,09,999 which I think is Wrong....
Read more
#972140
Reply to reviews
Snapdeal - Android App Payment bug: Wrong amount is displaying to the user at the payment page
Case: 1. Download latest Android Snapdeal app 2. Register/Login 3. Connect with Freecharge 4. Keep some money into Freecharge wallet 5. Add some products into Cart 6. Cart -->Proceed to payment 7. Where "You Pay" amount will be same as whole amount (only showing...
Read more
Online_CST
Anonymous

Dear Hitesh Gupta,We hope your concern is resolved. Please drop us an email at writetous@snapdeal.com in case you need any further assistance.Regards,Team Snapdeal

Anonymous
Anonymous

Dear Hitesh Gupta,We regret the inconvenience caused. This is to inform you that we have taken a note of your concern and will get back to you with an update soon. Please con...

#942392
Reply to reviews

Philips Review

Snapdeal
#947620
2.6
Details
Hello Sir/Madam My Order ID : 16366685288 Recently I ordered an product Philips shaver First thing its not functioning properly and Second one its not have sufficient tools in it I want to only return this Please kindly requesting you to accept my return request. Thank You! Sir/Madam
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website

Snapdeal Mobile Application Review

Snapdeal
#927914
4.2
Details
Hey,there is a bug in ur application In share this page by whtsapp is giving an error page. Please look into it as most of the people will share page on whtsapp..hope it will be beneficial for you
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website

Nova Grooming Kit Review

Snapdeal
#608508
I want to buy nova grooming kit on snapdeal order no.4791893862 but itz fault plz solve my problem
Comment
Show
Today, I was buying TV on Snapdeal and its model name is "Micromax Grand 81 cm (32) HD Ready LED Television with 1 + 2 year Extended Warranty" and its price was Rs. 13399.00. Along with this, snapdeal was displaying two items saying as 'Complete your TV Setup' and...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear dhanrajWe have not received the requisite details on your concern. Kindly share your order id or complaint number with us on writetous@snapdeal.com so that we may assist ...

Anonymous
Anonymous

Dear dhanraj,Thanks for reaching out to us with your concern. Kindly share your order details or complaint number with us on writetous@snapdeal.com so that we may assist you i...

1.0
#899734
Reply to reviews
Snapdeal - Found a bug on add to cart screen
Steps to reproduce : 1. Login as user . 2. Select a product 3. Now click on add to cart Actual : This navigates to Add to cart model window 4. Now click on the quantity , the drop down. 5. Increase the window size ( Ctrl & + ) Actual : The quantity drop down...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear amitsnsharma00,Kindly share your registered email id and contact details on writetous@snapdeal.com so that we may assist you further.Regards,Team Snapdeal

#883365
Reply to reviews
Snapdeal - Ordered 2 piece of kolorfish cover for iphone 4s but delivered 1 piece
Snapdeal - Ordered 2 piece of kolorfish cover for iphone 4s but delivered 1 piece
Snapdeal - Ordered 2 piece of kolorfish cover for iphone 4s but delivered 1 piece
Order ID: 13900372671 (2 Items) DETAILSPlaced on 24 Jun, 2016 I Ordered 2 piece of kolorfish cover for iphone 4s on 24th june 2016 but received only 1 piece found inside the Snapdeal parcel received from courier on 29th june 2016Snapdeal Invoice mentioned deivered 2...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Sambath kumar,We regret the inconvenience caused. This is to inform you that we have taken a note of your concern and will get back to you with an update soon. Please co...

#877520
Reply to reviews
Team, Its really very surprising that snap deal is harassing the customer in the name of 7 day easy return policy, where as it's putting if & buts on its policy itself. I ordered this micro max mobile and later in the same evening cancelled the product, but not sure...
Read more
1.2
I didn't like
  • Will never make any future purchase
#847808
Reply to reviews
Last week I had ordered a laptop on snapdeal, which is delivered this week however a part of which is broken. While I try to raise a replace request on the site, it says that request cannot be processed and to reach out to customer care. When I dial in customer care...
Read more
Anonymous
aditya

it is tooo bad all things are fakeee contect mee on 7237830780

Online_CST
Online_CST

Dear Customer,We apologize for the inconvenience. We care about your grievance, and your complaint has been noted and is currently being worked upon by our team. We would like...

1.0
Patna, Bihar
I didn't like
  • Site usage
#734622
Reply to reviews
8306760098 ORDER: It really puts me off that my refund is still not made even after repeated request. I feel your company is not interested to make my refund and gobble up my money. I am really disappointed to see your response and inaction. If you are not willing to...
Read more
I didn't like
  • Fraud
  • Bad experience
  • Never recommend
#724131
Reply to reviews

Contact Snapdeal

Mailing Address:
snapdeal
246, Phase-III, Okhla Industrial Area
New Delhi, India 110020
Phone:
+91 921 269 2126
More

Snapdeal Products and Services

Dear Sir/Madam, 1. i AM STAYING IN GURGAON. With great disappointment I am putting this on records that my refund for product PINK COTTON KURTA with order ID- 8306760098 DATED 10TH SEPT is still pending. 2. On 26th sept I had spoken to your advisor Abhishek, On 01 oct...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear CustomerSorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on it. For any further clarifications, please write to...

I didn't like
  • Cheated
  • Bad experience
  • Wil never recommend
#720196
Reply to reviews